Thursday, May 28, 2009

TQ

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang


Tepat 6.46petang 28.5.2009, akhirnya dengan izin ALLAH laporan Latihan Industri berjaya dihantar. Walaupun terpaksa letak kat bawah pintu bilik Dr. Nurul Huda sahaja sebab sampai ke Penang selepas waktu pejabat. Tetapi, puas. Amanah yang diberi telah selesai walaupun mungkin ada cacat celanya.


Dalam pembikinan laporan ini, teramatlah suka dan bahagia kerana ia memberikan satu semangat dan aura untuk kembali ke kampus setelah 1 semester ditinggalkan. Rasa tidak sabar untuk mendengar kuliah pensyarah-pensyarah yang sentiasa sempoi, nak belajar sama-sama dengan Ros, Haha. Berjumpa teman-teman yang baik hati. Hakikatnya, memang rindukan dunia kampus kerana lebih indah berbanding dunia pekerjaan...!!!


Sangat mengharapkan iltizam yang ada dalam diri mampu dikekalkan kerana ku pasti sidang hadapan adalah sidang yang paling mencabar.


Di kesempatan ini, ingin merakamkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat sahabat-sahabat yang sentiasa menolong dalam menyiapkan Laporan Latihan Industri memberi tunjur ajar dan cadangan yang sentiasa bernas!!!. Semoga ALLAH membalas jasamu...







No comments:

Post a Comment