Saturday, May 1, 2010

SAYA SAYANG KAMU... SERIOUSLY!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

Mode~~ sedih, terharu, gembira, hoho semuanya ada.... Bila membaca blog sahabat2 kesayangan saya...Murni, farah, ina...

Ya, akhirnya sudah tiba masa dan saatnya kita berpisah dan membawa haluan masing2. Tidak sempat mencatatkan sesuatu setelah usrah yang terakhir, akibat membekukan otak untuk menulis di blog sendiri.

Hakikatnya; SAYA SAYANG KAMU LEBIH DARI DIRI SAYA!!

Buat mama usrah~~ kak ain akib, haha jangan marah ek kitorang said "mama"! Kenangan separuh sem lebih dari segala-galanya... Maaf terkadang terlupa time usrah sebab terlalu bertapa di dalam lab....

Buat Nurul Farah~~ kamu memang penghibur di kala duka saya... Tq sebab banyak bagi semangat terutama sekali saat saya di tahun akhir ini. Belajar2 makan nasi ya!

Buat Sri Murni~~ kamu memang kelakar!!! heheh... Yosh!! Semoga kita thabat dalam perjuangan ini... Menjawab statement kamu di blog kamu... Haha, saya suka tersengih kot....

Buat Ina~~ maaf sih, tidak mampu menjadi sahabat buat kamu... Teringat lagi saat di tahun 1, selalu bertapa bersama2.. Termasuklah murni n shaq... Saat kt dengan kak hanim n kak nor... Baju yang sama... heheh.. tapi kain itu mak saya buat baju untuk adik bongsu saya....

Buat Siti Nor Jannah~~ Selamat menjadi cikgu!! kui222, saya sayang kamu.. Tq, saat saya bersedih kamu bawa ke tepi pantai... ( padang kota ).. Merempit dengan kamu best!!!

Buat Cik Rohana~~ peneman saya di RB... hehe, jangan sedih keseorang bila kami tiada... Jaga adik2 baik2 ya...

Buat Kak Zie~~ hoho... smile2 always...

Buat Masyi~~ alhamdulillah akhir2 ini Allah temukan kita

Buat Cik Shaq~~ tq bilik kamu.... Ada masa saya lepak lagi.... Jaga mak kamu baik2!

Buat Kak Azhani n Eddayu~~ sem last saya kamu tiada di sisi, huhu sedih jika tidak pasti bilik kamu juga jadi tepat saya melepaskan lelah... Rindu sama kamu...... SERIOUSLY

Buat sahabat2 saya yang jauh di mata tetapi dekat di hati

Buat Aminah~~ bila lagi dapat ketemu kamu...

Buat Anisah~~ rindu nisah

Buat Wana~~ cepat2 la belajar bawak motor. Boleh rempit skali Pulau n Seberang tu xjauh pun.

Buat cik Farah~~ semoga berbahagia di Kelantan.... huhu nak jalan-jalan dengan kamu...

Saya pasti segala kenangan di bumi Minden ini selama 4 tahun dengan kamu akan ku abadikan disuatu sudut paling istimewa di dalam hati.

Maaf andai diri ini tidak mampu menjadi sahabat yang terbaik buat kamu semua..... Sedih!! Andai waktu mampu ku ulang, pasti akan ku laksanakan amanah sebaik mungkin

Kamu sebahagian dalam hidup saya....

Semoga ukhwah ini hingga ke syurga... Semoga kita terus istiqamah. Ameen...

p/s: saya akan stay di Penang saja buat masa sekarang... Bekerjaya dalam dunia Industri Makanan.. Huhu... Masuk kilang... Nampaknya jubah dan baju kurung saya akan jadi part-time sahaja.. Doakan saya kuat!!! Menyediakan makanan halal untuk umat lagi important berbanding baju kurung dan jubah... Yang penting tutup aurat........

Sekali lagi ingin dinyatakan

SAYA SAYANG KAMU KERANA ALLAH
sAYA SAYANG KAMU KERANA ALLAH
SAYA SAYANG KAMU KERANA ALLAH

Andai ditakdirkan diriku pergi dulu maafkan aku!!

Tidak dilupakan sahabat2 muslimin sebatch saya, membesar bersama2, semoga kamu semua semakin matang dalam menempuh kehidupan... Minta maaf banyak2 pada yang pernah jadi patner saya dalam gerak kerja... Terlebih membebel ka?

Moga-moga kita mampu gegarkan Malaysia... Masa kt pula bekerja untuk PRU ke-13..

5 comments:

  1. zati...

    sayang kamoo juga... maaf jgak coz sy x mampu jd kwn yg baik... kenangan 1st year yg pling byk... lpas tu, im lose... thanx masih setia bersama... cewahh!!!

    ReplyDelete
  2. salam zati...

    tq jugak jadi shabat sy.walaupun sy join usrah di masa kecederaan..heheh.org mula knal zati tp zati x knal kmi pun..tyme PRK...hehhe...lawak2...Allah petemukan kita di saat terakhir....insylh..semoga zati terus istiqamah di jalanNya...syg zati krn Allah s.w.t...

    ReplyDelete
  3. yelah..izzaty..
    dulu mula2 kenal masa 1st year sungguh kekanak-kanakkan...tapi masa megubah semua org. Final year nampak semakin matang dan berkarisma. Semoga sekencang perubahan yg ingin dibawa...

    Sayonara..

    ReplyDelete
  4. ina: hehe xsalah bermadah...kui2. semoga terus istiqamah. jaga johor baik2 ya...

    masyi: jom rempit dengan sy???

    afzan: masih igt sy ketika muda2... haha.. mana boleh tunjuk matured masa tuh....

    ReplyDelete
  5. kakmas????? hang tak sayang kakmas kah??? huhuhu takpa2, sy ada 35 org permata hati yg lebih menyayangi dan disayangi!!! hahaha ;p

    ReplyDelete